Schowek (0)
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin zakupów

Regulamin zakupów

Regulamin Sklepu Internetowego MedicLine.pl

www.medicline.pl

obowiązujący od 01.11.2019.

 

§1.

 

Właścicielem sklepu internetowego działającego w domenie

www.medicline.pl jest firma:

 

 

i8a Arbeitsschutz
NEUENBÜRGER STR. 48
75335 Dobel

Tel.kom.+48608 72 61 44

E-mail: biuro@medicline.pl

 

Domeny pod którą działa Sklep Internetowy medicline.pl:

www.medicline.pl

 

§2.

 

DEFINICJE:

 

Sprzedawca- oznacza firmę  i8a Arbeitsschutz  medicline.pl, sklep z pojemnikami ochronnymi do przechowywania środków ochrony BHP e-mail biuro@medicline.pl,

tel. +48 608 72 61 44, będący właścicielem sklepu

internetowego medicline.pl, działającego pod domeną : www.medicline.pl

Sklep Internetowy medicline.pl- oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy zawierając umowy na odległość, działający pod domeną: www.medicline.pl, której jest właścicielem.

 

Kupujący– oznacza Konsumenta lub Przedsiębiorcę zgodnie z definicją zawartą w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.

 

Klient– oznacza Konsumenta lub Przedsiębiorcę zgodnie z definicją zawartą w Ustawie o

prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.

 

Konsument- oznacza osobę fizyczną, dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej

niezwiązanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z

definicją zawartą w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014.

 

Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną lub osobę mającą osobowość prawną lub firmę

dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej związanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z definicją zawartą w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014.

 

Konto Klienta - oznacza specjalny, indywidualny panel, uruchomiony przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym medicline.pl, zabezpieczony hasłem ustalanym bezpośrednio przez Klienta, z loginem oznaczającym indywidualnie Klienta.

 

Login- oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.

 

Regulamin– oznacza niniejszy regulamin Sklepu Internetowego medicline.pl

 

Przewoźnik – oznacza podmiot, którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów do Konsumenta (tj. Kurier GLS DHL)

 

Towar- oznacza rzecz, produkt, zakupiony przez Konsumenta poprzez stronę internetową w Sklepie Internetowym medicline.pl

 

Dostawa Towarów– oznacza czynność polegającą na przekazaniu zamówionych towarów u Sprzedawcy poprzez Przewoźnika bezpośrednio Klientowi.

 

§3.

 

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym medicline.pl, Klient musi posiadać komputer z łączem do Internetu lub inne urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych z zainstalowaną przeglądarką internetową zaktualizowaną w miarę możliwości do najnowszej wersji.

 

§4.

 

ZASADY ZAKUPÓW

Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym medicline.pl z wykorzystaniem sieci internet, należy włożyć zamawiany towar do koszyka i przesłać poprawnie wypełniony formularz zamówienia. W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia Sklep Internetowy medicline.pl  potwierdzi emailem przyjęcie zamówienia.

Klient ma możliwość rejestracji w sklepie internetowym poprzez założenie konta lub może

dokonać jednorazowego zakupu bez zakładania konta, podając podstawowe informacje służące wyłącznie do należytego wykonania dostawy towarów przez Sprzedawcę.

Klienci zarejestrowani, posiadający aktywne konto w Sklepie Internetowym medicline.pl i mogą zalogować się w sklepie podając jedynie e-mail (login) i hasło.

Wszystkie towary w Sklepie Internetowym medicline.pl są nowe.

Wszystkie podane ceny w Sklepie Internetowym medicline.pl  są cenami BRUTTO (zawierają podatek VAT ).

Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostarczenia towarów do Kupującego.

Do każdego zakupionego towaru dołączana jest faktura VAT .

Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego medicline.pl, nie

stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543.

Oferta składana przez Klienta za pomocą mechanizmów dostępnych na stronie sklepu dotyczy określonego produktu na warunkach podanych w jego opisie.

 

§5.

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Przy każdym z produktów prezentowanych w sklepie internetowym znajduje się informacja określająca przybliżony czas realizacji wysyłki.

Informacja przy towarze: dostępność 24h oznacza, że zamawiany przez Klienta towar znajduje się na magazynie i zostanie on niezwłocznie wysłany w pierwszym, możliwym terminie.

Jednakże zamówienia złożone równocześnie przez kilku nabywców mogą doprowadzić do

sytuacji, w której stan magazynowy ulegnie zmianie, a nie zostanie to automatycznie

odnotowane na stronie sklepu: www. medicline.pl. Oznacza to, iż produktu może nie być na

stanie magazynowym i musimy czekać na dostawę od producenta.

W przypadku zamówienia towarów o różnych terminach realizacji, o ile strony nie ustalą

inaczej wysyłka realizowana jest po skompletowaniu całego zamówienia, gdzie czas realizacji całości wysyłki liczony jest dla towaru z najdłuższym terminem oczekiwania.

Wysyłki kurierem GLS DHL realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.

 

§6.

 

WYSYŁKA TOWARU ORAZ TERMIN DOSTAWY

 

Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby dostawa towarów dotarła do Kupującego w jak

najkrótszym czasie .

W przypadku problemów z realizacją, Kupujący zostanie powiadomiony przez e-mail lub

telefonicznie o przedłużającym się okresie realizacji zamówienia (jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce). W takim wypadku Klient zostanie poinformowany o dodatkowym terminie dostarczenia Towaru. Jeżeli w dodatkowym czasie towar nie zostanie Klientowi wydany , może on odstąpić od umowy.

Dla towarów znajdujących się na magazynie z dostępnością 24 godzin, w przypadku zapłaty przelewem bankowym lub poprzez płatność PayPal, wysyłka towaru następuje natychmiast po zaksięgowaniu przelewu na konto.

W wyjątkowych przypadkach może się okazać, że dany produkt jest już niedostępny na

naszym stanie magazynowym. W takiej sytuacji, wysyłka nastąpi niezwłocznie po

sprowadzeniu produktu od producenta.

Czas oczekiwania na towar ze statusem „na zamówienie” jest określony indywidualnie drogą telefoniczną lub e-mailową.

Dostawa towarów realizowana jest za pośrednictwem Przewoźnika:

-Kuriera GLS, DHL

Wszystkie towary na czas dostawy są ubezpieczone.

Sprzedawca odpowiada za towar do momentu fizycznego przekazania Kupującemu przez

Przewoźnika i pokwitowania odbioru przez Kupującego.

Do każdego zakupionego towaru dołączona jest faktura VAT.

Po potwierdzeniu zamówienia i wystawieniu podsumowania zamówienia poinformujemy Cię o kosztach wysyłki. Zamówienie zostanie dostarczone wyłącznie  na podstawie przedpłaty.

W przypadku produktów wielkogabarytowych koszt przesyłki ustalamy jest indywidualnie.

 

§7.

 

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI:

 

Kupujący ma do wyboru następujące sposoby płatności za towar:

Przelew tradycyjny

- towar wysyłany jest po zaksięgowaniu przelewu na koncie sklepu medicline.pl

PayPal

- towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia z PayPal o zrealizowaniu płatności.

Od tego sposobu płatności pobierana jest od Klienta prowizja od wysokości transakcji za

skorzystanie z kanału płatności PayPal

 

§8.

 

DOKUMENTY SPRZEDAŻY

 

Domyślnym dokumentem sprzedaży jest faktura VAT dołączana każdorazowo do przesyłki.

 

§9.

 

ZWROT TOWARU

(Prawo odstąpienia od umowy):

Konsument ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru przez Przewoźnika (fizycznego otrzymania towaru przez Klienta), składając oświadczenie na Elektronicznym Formularzu Zwrotu lub formułując własne oświadczenie i przesłanie go na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: biuro@medicline.pl Po otrzymaniu zawiadomienia Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia drogą elektroniczną.

Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem (zgodnie z Art.34 pkt.1 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014). Koszt zwrotu towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy ponosi bezpośrednio Konsument.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącą wynikiem

korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób w jaki mógłby tego dokonać w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać towaru w sposób nieograniczony. Jeżeli tak zrobi Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

(zgodnie z Art.34 pkt.4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami (zgodnie z Art.32 pkt.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).

Sprzedawca zwróci Konsumentowi koszty doręczenia mu towaru do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej (zgodnie z Art.34 pkt.3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest towar niefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (zgodnie z Art.38 pkt.3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014) lub w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (zgodnie z Art.34 pkt.5 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).

 

§10.

 

GWARANCJA

 

Większość towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym medicline.pl objęta jest gwarancją producenta.

Szczegółowe warunki gwarancji są określone przy każdym produkcie na stronie internetowej Sklepu www. medicline.pl

Jeżeli nie zastrzeżono w gwarancji innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy towar został Klientowi wydany (tj. od dnia fizycznego otrzymania towaru przez Klienta) (zgodnie z Art.44 pkt.27 par.4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).

Większość gwarancji realizowana jest za pośrednictwem Sprzedawcy, który przekazuje wadliwy towar do Producenta na koszt własny. Klient nie ponosi kosztów odbioru oraz odesłania towaru w związku z realizacją gwarancji.

Aby dokonać zgłoszenia reklamacyjnego należy wypełnić formularz Zgłoszenie Reklamacji

znajdujący się na stronie internetowej Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty e-mail:

biuro@medicline.pl, Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania o sposobie przekazania i terminie odbioru towaru zgłaszanego do reklamacji.

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru objętego gwarancją producenta.

Informacje na temat warunków gwarancji przedstawione są na stronie Sklepu Internetowego www.medicline.pl w temacie „Gwarancje” umieszczonym w stopce strony.

Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień

kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

§11.

 

REKLAMACJE

 

Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może złożyć reklamację z tytułu gwarancji lub rękojmi, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy). Jej podstawą może być rękojmia lub gwarancja (o ile została udzielona).

Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy na kilka sposobów:

-pocztą elektroniczną na adres: biuro@medicline.pl

-korzystając z Formularza Reklamacji umieszczonego w stopce na stronie internetowej sklepu internetowego medicline.pl, określając swoje oczekiwania względem sposobu realizacji zobowiązań wynikających z przepisów o rękojmi i gwarancji.

Niezwłocznie po otrzymaniu towaru od Klienta lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni, Sklep

Internetowy medicline.pl ustosunkuje się do roszczeń Klienta w stosunku do reklamowanego towaru. Jeżeli Sprzedawca nie zgodzi się z wyborem Klienta, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, w ramach przesłanek dozwolonych prawem. Klient ma prawo żądać doprowadzenia produktu do zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, pozbawiony wad, chyba, że naprawa lub wymiana wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sprzedawca nie będzie w stanie wywiązać się z żądań określonych przez Klienta będącego Konsumentem, Konsument ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy (towaru) lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

 

§12.

 

DANE OSOBOWE

 

Sprzedawca zapewnia poufność zgromadzonych informacji o Klientach zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych.

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów jest Sprzedawca.

Dane osobowe zawarte w zamówieniu są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883.

Dane teleadresowe podawane dobrowolnie przez Klientów w Sklepie Internetowym medicline.pl służą wyłącznie do prawidłowego zrealizowania zamówienia przez Sprzedawcę, składanego przez stronę internetową Sprzedawcy i są zabezpieczone protokołem SSL podczas ich wprowadzania. W celu realizacji Dostawy Towarów mogą zostać przekazane innym podmiotom współpracującym ze Sprzedawcą w zakresie dostarczania zamówionych towarów w celu dostarczenia zamawianego towaru. Dane są przekazywane dobrowolnie. Klient ma prawo do poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych w każdej chwili po zalogowaniu się do Sklepu Internetowego medicline.pl lub na każde żądanie przekazane telefonicznie lub poprzez e-mail obsłudze Sklepu.

 

§13.

 

PLIKI COOKIE

 

Cookie jest małym plikiem składającym się z liter i cyfr, który zostaje załadowany na komputer lub inne urządzenie (np. dysk twardy komputera, telefon) podczas wizyty na stronie internetowej. Pozwala on na rozpoznanie użytkownika i pomaga stronie internetowej zapamiętać jego preferencje (np. wybrany język) tak by użytkownik nie musiał ustawiać swoich preferencji za każdym razem, kiedy korzysta z danej strony internetowej.

Mechanizm Cookies w sklepie medicline.pl NIE JEST WYKORZYSTYWANY do pozyskiwania

jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani ich śledzenia . Pliki Cookies stosowane w

sklepie medicline.pl nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji

zebranych od użytkowników.

Typy cookie używane w Sklepie Internetowym medicline.pl:

Cookie związane z daną sesją.

Tymczasowe cookie, które istnieją na komputerze tylko podczas przebywania na danej

stronie internetowej (a dokładniej do czasu zamknięcia przeglądarki). Pozwalają

stronom sklepu zapamiętać co wybrali klienci na poprzedniej stronie, aby uniknąć

ponownego wpisywania informacji.

Informacje o ruchu na stronie.

Tego typu cookie jest używane do dostarczania ważnych informacji o ruchu na stronach

oraz sposobie w jaki odwiedzający ją wykorzystują. Do zbierania tych danych używane

są narzędzia Google Analytics . Te pliki cookie służą wyłącznie do zbierania statystyk

dotyczących ruchu na stronie.

Usuwanie plików cookies

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (np Firefox,

Internet Explorer) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu

końcowym. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej www. medicline.pl

Na stronie internetowej Sprzedawcy, pliki cookies nie zbierają danych osobowych,

pozwalających na personalną identyfikację użytkownika.

 

§14.

 

ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

 

W sprawach spornych, Sprzedawca będzie dążyć do polubownego rozwiązania problemu z

Klientem na drodze mediacji. Klient będący Konsumentem ma prawo dochodzenia swoich praw w pozasądowym sposobie rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim W Opolu przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Opolu. Dokładne informacje na temat trybu przeprowadzania postępowania znajdują się na stronie internetowej UOKiK: www.uokik.gov.pl

W przypadku braku porozumienia, do rozstrzygnięcia sporu zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest Sąd właściwy do miejsca zamieszkania Klienta.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie właściwe jest prawo polskie.

 

§15.

 

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2019.


Przejdź do strony głównej

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu